Aan tafel bij de grootste bouwers van Nederland
Zakendoen met grote bedrijven is niet makkelijk. Zij bepalen de snelheid van het verkoopproces en vaak zijn de salesprocessen onduidelijk doordat veel mensen hun stempel willen drukken.
Zakendoen met Bouwbedrijven is ook niet makkelijk. De markt is sterk aan wisseling onderhevig, de wetgeving wordt met de dag ingewikkelder (denk b.v. aan Arbo) en de marges zijn klein. Het gevolg: Een klein foutje in het proces en het project is een kostenpost.
Zakendoen met grote Bouwbedrijven is daarmee helemaal complex. De gesprekspartners zitten ver van de business (bouwplaats) af en hebben nog maar weinig verbinding met ‘de man in de modder’. Het gevolg: besluiten op hoog niveau zorgen direct voor druk lager in de organisatie. En die druk is niet gewenst. Een uitvoerder wil alleen maar doen waar hij goed in is: bouwen! Administreren is een noodzakelijk kwaad dat hij liever niet doet.
De ICT oplossingen voor de bouw moeten daarom zo eenvoudig mogelijk zijn. Veel leveranciers zien dat niet zo waardoor veel ICT projecten binnen grote Bouwbedrijven halverwege in de prullenbak belanden.
Rev-Up! heeft voor een opdrachtgever de markt in kaart gebracht, de eerste gesprekken gevoerd en klant en leverancier op een lijn gebracht. Het gevolg: korte salescycles van grote omvang!